inyouredream

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

God Morgon!

Av Linnea Andersson - 17 april 2012 06:57

God Morgon!

Hej idag vaknade jag kl 6 och gick upp jag hoppade in i duschen och längre har jag inte kommit.. Är seg idag!

Idag är det ju skola så först ska jag dit och sen ska jag till Maja efter skolan asså! Men jag ska hem vid typ 4-5 för jag ska plugga oxå till vårat prov på Torsdag! Jag har inte typ lagt ut outfit men asså jag kansek börjar med det!

Men jag har ingen egen kamra en så jag kanske ska köpa det ist för en Iphone :D

Igår gick träningen helt okej! Men ni får ha det så bra!

pussss  

   Jag ipå nyår :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Andersson - 18 april 2012 14:29


Hej alla! nu är jag med min kompis lisa och vi ska plugga och sånt :( för vi ska ju ha provet imorgon som jah hoppas att jag kommer att klara :) vi har pluggat lite och vi har even ätit :9 imorgon har vi öppethus och då ska våran klass sälja ka...

Av Linnea Andersson - 18 april 2012 07:12

Heej :) Jag har blivit lite förkyld och det är inte det roligaste kanske :( Men iallefall idag ska jag vara med Lisa och vi ska nog plugga och prata lite och sånt! Jag har faktisgt inte så mycket mer att berätta jag hinner inte lägga ut en bild...

Av Linnea Andersson - 17 april 2012 18:18


Hej! Idag har jag varit i skolan och haft det ganska bra! Och vi ska ha ett jätte stort prov på Torsdag om kroppen och jag känner mig inte helt säker på allt! Så jag måste ju plugga idag och imorgon. Efter skolan var jag med Maja en stund men s...

Av Linnea Andersson - 16 april 2012 15:34


Hej! Nu är jag med Tilde och hennes och wilmas blogg hittar ni på denna länken ----------> www.inyoureeyes.bloggplatsen.se .. Och vi ( Jag) har precis lagat mat och det blev stuvade makaroner och dom är så jävla varma s¨dom inte går att äta sk...

Av Linnea Andersson - 16 april 2012 07:01


                                                      Godmorgon! Idag börjar ju skolan inte så jätte kul men , men kul att få träffa alla vänner igen iallefall. Innan har jag bloggat på blogg,se men jag fattade riktigt inte hur man gjorde headern...

Presentation


Hej kul att du hittade hit! Jag heter Linnea och är 11 år och jag har skapat denna blogg för att dela med mig av min fritid och mitt liv! Hoppas ni trivs! Följ , kommentera och sprid :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards